کلمة المفتاح نقشه سلسلهمراتبی ارزش / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : عزیزی، شهریار ؛ مؤلف : فاطمی، پانته آ ؛ حسینی، سیدمیلاد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1399 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:اینستاگرامفن نردبانینقشۀ سلسلهمراتبی ارزشنظریۀ ابزارـهدف
-
2.
ارزشآفرینی مشترک میان ذینفعان (کاربران، کتابداران و طراحان) نرمافزارهای کتابخانۀ دیجیتال در ایران
مؤلف : رجبعلی بگلو، رضا ؛ فتاحی، سید رحمت الله ؛ پریرخ، مهری ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1398 - شماره 98 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 261 إلی 289 )
الکلمات المفتاحية:نظامهای اطلاعاتیمدلهای ذهنینقشه سلسلهمراتبی ارزشارزشآفرینی مشترککتابخانههای دیجیتال.
-
3.
مؤلف : کیماسی، مسعود ؛ نصیر، ملیکا ؛ كاتب مسؤول : عموئی اوجاکی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1397، سال سیزدهم - شماره 40 التصنيف C (Azad University (21 صفحة - من 95 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره ارزشتکنیک نردبانیماتریس استنباطینظریه ابزار-هدفنقشه سلسله مراتبی ارزش
-
4.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ حسینی، سید میلاد ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»بهار 1397- شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 117 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:درگیری بالافروشگاه مجازی و سنتیفن نردبانینظریه ابزار ـ هدفنقشه سلسلهمراتبی ارزش
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پردازش و مدیریت اطلاعات 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة Journal of Information Technology Management 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)