کلمة المفتاح ارزش آفرینی مشترک / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
ارزشآفرینی مشترک میان ذینفعان (کاربران، کتابداران و طراحان) نرمافزارهای کتابخانۀ دیجیتال در ایران
مؤلف : رجبعلی بگلو، رضا ؛ فتاحی، سید رحمت الله ؛ پریرخ، مهری ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1398 - شماره 98 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 261 إلی 289 )
الکلمات المفتاحية:نظامهای اطلاعاتیمدلهای ذهنینقشه سلسلهمراتبی ارزشارزشآفرینی مشترککتابخانههای دیجیتال.
-
2.
مؤلف : اورتس، مارت ؛ جی. هارتمن، بنجامین ؛ مترجم : افقهی، اسماعیل ؛
مجلة:نقد کتاب اطلاع رسانی و ارتباطات»پاییز 1396 - شماره 15 (16 صفحة - من 197 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:مصرفمعنای برندبرندهای رسانهفرهنگ مصرف کنندهفرهنگ برندارزش آفرینی مشترکنمادگرایی برندروش های کاربرهـابرنـدفرهنگبـابرندهـاکـه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پردازش و مدیریت اطلاعات 1 |
مجلة نقد کتاب اطلاع رسانی و ارتباطات 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- بین المللی (1 مقالة)