کلمة المفتاح نمادگرایی برند / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ كاتب مسؤول : عباسزاده، معبود ؛
مجلة:مدیریت فردا»پاییز 1399 - شماره 64 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 147 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:معنای برندنمادگرایی برندتعامل گرایی نمادینبرند و نمادمصرف نمادین
-
2.
مؤلف : سلطانی صفت، حسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1399 - شماره 33 (22 صفحة - من 130 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:نمادگرایی برنداصالت برندنشانههای برنداعتبار برند درک شده
-
3.
مؤلف : اورتس، مارت ؛ جی. هارتمن، بنجامین ؛ مترجم : افقهی، اسماعیل ؛
مجلة:نقد کتاب اطلاع رسانی و ارتباطات»پاییز 1396 - شماره 15 (16 صفحة - من 197 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:مصرفمعنای برندبرندهای رسانهفرهنگ مصرف کنندهفرهنگ برندارزش آفرینی مشترکنمادگرایی برندروش های کاربرهـابرنـدفرهنگبـابرندهـاکـه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت و کار آفرینی 1 |
مجلة نقد کتاب اطلاع رسانی و ارتباطات 1 |
مجلة مدیریت فردا 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ج (1 مقالة)