پاییز 1399 - شماره 33
-
مؤلف : حدادرضوی، مجید ؛ رجوعی، مرتضی ؛
(14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندیمشترییک شرکت آرائه دهنده وایمکس در ایران
-
مؤلف : نیک منش، شمس الدین ؛ كاتب مسؤول : دهقاندار، محمد ؛
(17 صفحة - من 15 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:ﺗﺎبآوری ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽﺗﺎﻣﯿﻦ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ اﻟﺒﺮزﻋﻤﻠﮑﺮد ﻧﻮآورانه
-
كاتب مسؤول : مهرپارسا، سحر ؛
(15 صفحة - من 32 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:آموزشﻫﻮش ﻣﺼﻨﻮﻋﯽﺳﯿﺴﺘﻤﻬﺎی ﺧﺒﺮه
-
مؤلف : مرادی، فریده ؛
(14 صفحة - من 47 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:شهرداری تهرانویژگی های کارآفرینانهمدیریت استعدادهای سازمانی
-
مؤلف : رسولی، کامران ؛ سعیدی، پرویز ؛
(16 صفحة - من 75 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینی سازمانیمدلسازیحاکمیت شرکتیبانک کشاورزی ایران
-
مؤلف : چشم فسا، ایمان ؛ کریمی، آصف ؛
(15 صفحة - من 91 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:صنعت رستوراننمونهگیری نظریشکست تجاریپیامدهای شکست. رویکرد دادهبنیان
-
مؤلف : رضایی، حمید ؛ زمانی، مهسا ؛
(14 صفحة - من 106 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشسرمایه اجتماعیگرایش به کارآفرینیاثربخشی سازمانی
-
مؤلف : کیخا، عباس ؛ قزاقی، صفورا ؛ هراتی، علی ؛
(10 صفحة - من 120 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:انگیزهخود کارآمدیمعادلات ساختاریمسئولیت اجتماعیمیانجیخدمت عمومیرهبری دوسوتوان
-
مؤلف : سلطانی صفت، حسن ؛
(22 صفحة - من 130 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:نمادگرایی برنداصالت برندنشانههای برنداعتبار برند درک شده