تابستان 1395، دوره دوم - شماره 2/3
-
مؤلف : سبزعلی یمقانی، کبری ؛
(18 صفحة - من 16 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریعملکرد بازارکیفیت سیستمگروه بازاریابی و تحقیقاتی طلوع(TMRG)سیستمهای اطلاعاتیمشتریسیستمهای اطلاعاتی مدیریتاعتمادبازاریابی
-
مؤلف : قزل ایاغ، محمد ؛ مرادی کشکسرا، محمدتقی ؛
(17 صفحة - من 48 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:مسیر پیشرفت شغلیخودکارآمدی مسیر شغلیابعاد خودکارآمدی مسیر شغلی و تئوری مجموعه های رافخودکارآمدی
-
مؤلف : خزایی، سپیده ؛ صادقی، تورج ؛
(12 صفحة - من 65 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهتبلیغات بازرگانیتکنیک آیداجلب توجهایجاد علاقهتحریک تمایلسوق دادن به خریداثر بخشی تبلیغات و تبلیغات اثربخش
-
مؤلف : عناقه، عبدالرحیم ؛ کرمی، حمید ؛ آقاسی، سعید ؛
(17 صفحة - من 77 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت اسلامینگرش علویمدیرمدیریتاسلامیخداانسانعدالتایمانحضرت علیامام
-
مؤلف : قیطانی، نازیلا ؛ علیزاده، مهدی ؛
(15 صفحة - من 94 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیعوامل سازمانیبانک کشاورزیعوامل فرهنگیعوامل مدیریتیسکوت سازمانیکارکنانسکوت مطیعمدیرانسکوت تدافعیمدیریت
-
مؤلف : نصراللهی، حسین ؛
(13 صفحة - من 109 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:جو سازمانیضریب همبستگیرفتار شهروندی سازمانیشهرداری تهرانکارکنانارتباطات سازمانیپرسشنامه
-
مؤلف : خائف الهی، احمدعلی ؛ هادیان، کاظم ؛
(10 صفحة - من 122 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:سبک یادگیریبلوغ سازمانیسرمایه روانشناختیمدیران بانکسرمایه روانشناختیرگرسیونپرسشنامه
-
مؤلف : عبدخدا، علی ؛
(15 صفحة - من 132 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاستراتژیعملکردبانک کشاورزیکارت امتیازی متوازنبانکبازارعملکرد بازارمشتری