بهار 1395، دوره دوم - شماره 1
-
مؤلف : محمودی، محمدتقی ؛ نیک پور دهکردی، عظمی ؛
(12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردعملکردمدیریت استعدادکارکنانمدیرانارزشیابی عملکرد کارکنانپرسشنامهارزشیابی عملکردپژوهشرابطه
-
مؤلف : جعفری دهکردی، محمود ؛
(21 صفحة - من 13 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:هرم مشتریبازار یابی داخلی )چشم اندازبهبود و پاداش( کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکیکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکمشتریکیفیت خدمات بانککارکنانبازارمشتریان
-
مؤلف : جعفری دهکردی، محمود ؛
(15 صفحة - من 34 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:کلید واژهها: مسئولیت اجتماعیرفتار خریدمصرف کنندگانوضعیت رقابتیISO26000مسئولیت اجتماعی شرکتمسئولیت اجتماعیسازمانکارکنانعملکرد شرکتمزیت رقابتی
-
مؤلف : زراعت کیش، سیدیعقوب ؛ رستگار جو، حسین ؛
(9 صفحة - من 49 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشرقابت جهانیسازمان های اقتصادیاطلاعاتفناوری اطلاعاتسازمانمدیران
-
مؤلف : مبارکی، منوچهر ؛ مولوی، مهران ؛
(14 صفحة - من 58 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:ساماندهی مدیریت شهریراهبردهای شهر سازی نوینقوانین و مقررات ترافیکمدیریت شهری
-
مؤلف : جعفری، جواد ؛ خنیفر، حسین ؛
(14 صفحة - من 72 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیمشتری مداریکیفیت ارائه خدماتسرعت ارائه خدماتسهولت ارائه خدماتپایانه های مسافر بری.کسب مزیت رقابتیرگرسیونرضایت مشتری
-
مؤلف : کاشانی، مجید ؛
(14 صفحة - من 86 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:مالیاتمالیات بر ارزش افزودهفرار مالیاتیمالیات غیر مستقیممالیات بر مصرفمصرفنظام مالیاتیقانونتورمدولتتولید
-
مؤلف : صادقی، تورج ؛ بختیاری فایندری، منصوره ؛ نویدبخش، سیما ؛
(10 صفحة - من 100 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتتغییرنظام آموزشییاددهییادگیری.فناوری اطلاعات و ارتباطاتآموزشتکنولوژی اطلاعاتتکنولوژی اطلاعات و ارتباطاتتکنولوژیفناوری اطلاعاتی و ارتباطیمعلماندانش
-
مؤلف : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، جعفر ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
(14 صفحة - من 110 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتمشتریمدیریت ارتباط با مشتریمشتریانمدیریت فناوری اطلاعاتسازمان
-
مؤلف : بایرامی، ملینا ؛
(10 صفحة - من 124 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:قیمت عادلانهادراک مصرف کنندهرضایت مصرف کنندهدرک قیمتعوامل تاثیر گذار بر قیمت هاقیمتمصرفکنندهدرکرضایت مشتری
-
مؤلف : رحیمی، غلامرضا ؛ پذیره، طاهره ؛
(7 صفحة - من 134 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:توسعهعملکردجذبمدیریت استعدادنگهداشتمدیران
-
مؤلف : بهرام وش، شیوا ؛ نیک آیین، زینت ؛
(7 صفحة - من 141 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:آمادگی جسمانیمربیانمولفه های اخلاقیصاحب نظرانورزش
-
مؤلف : نوروزیان امیری، سیدمحمد ؛ رمضان تبار، علی ؛
(13 صفحة - من 148 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری سازمانیتحول سازمانبانک رفاهمدل یادگیری ویلسونسبک یادگیری
-
مؤلف : نوروزنیا، علی ؛
(14 صفحة - من 161 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتانتظاراتمشتریمدیریت ارتباط با مشتریوفاداریمشتریانرضایت مشتریخدماتسازمانبازاریابیبازار
-
مؤلف : احمدی، عباس ؛ عارفی صدر، فاطمه ؛ علی آبادی، فریدون ؛
(14 صفحة - من 175 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیفاصله اجتماعیافسردگی کارکنان و رفتارهای انحرافی محیط کاررفتارهای انحرافی در محیط کاررضایت شغلی کارکنان