کلمة المفتاح کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : علیخانی، وحید ؛ رحمانی، نیما ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (28 صفحة - من 52 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریانپذیرش فناورییادگیری الکترونیکخدمات ابریامنیت سیستم بانکداریکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکرضایت مشتریبانکاطلاعات
-
2.
مؤلف : مدبرنیا، یاسمن ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : وظیفهدوست، حسین ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1399 - شماره 43 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:نیات رفتاریریسک ادراک شدهکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکمدل جامع پذیرش فناوریمطلوبیت درک شده
-
3.
مؤلف : الصبری، بشیر ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ مشبکی، اصغر ؛ احمدی، پرویز ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 19 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریعملکرد بازاریابیفرهنگ.استراتژیهای ارتباط با مشتریکیفیت خدمات بانکداری الکترونیک
-
4.
مؤلف : جلیلیان، کیومرث ؛ اکبری، پیمان ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (10 صفحة - من 224 إلی 233 )
الکلمات المفتاحية:اینترنتتجارت الکترونیکیکسب و کار الکترونیکیصربکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکمشتریبانکمشتریان
-
5.
مؤلف : جعفری دهکردی، محمود ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1395، دوره دوم - شماره 1 (21 صفحة - من 13 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:هرم مشتریبازار یابی داخلی )چشم اندازبهبود و پاداش( کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکیکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکمشتریکیفیت خدمات بانککارکنانبازارمشتریان
-
6.
مؤلف : یعقوبی، نور محمد ؛ علیزاده، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»پاييز و زمستان 1385 - شماره 14 ISC (26 صفحة - من 225 إلی 250 )
الکلمات المفتاحية:پاسخگوییاعتمادکیفیتبانکداری الکترونیکاطمینان خاطررضایتمندی مشتریانکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکاطلاعاترضایتمندی مشتریانفناوری اطلاعاترضایتمندی مشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت توسعه و تحول 1 |
مجلة راهبردهای بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)