کلمة المفتاح رضایت مصرف کننده / (14 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قاسمی خیرآبادی، محمد ؛ كاتب مسؤول : دیوسالار، هدیه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1401 - شماره 86 (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادنفوذ اجتماعیسودمندی درک شدهلذت درک شدهرضایت مصرف کنندهتحرک درک شده
-
2.
مؤلف : لاری سمنانی، بهروز ؛ كاتب مسؤول : خدادادی، مهناز ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 83 (جلد دهم) (14 صفحة - من 1010 إلی 1023 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدرضایت مصرف کنندهنگرش برندترجیحات برندشرکت دیجی کالانگرشمشتریترجیحات
-
3.
مؤلف : محمودیان، یعقوب ؛ نوری زاده، هایده ؛ كاتب مسؤول : اینه، معصومه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور1400 - شماره 108 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 109 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندخرید آنلاینرضایت مصرف کنندهامید مصرف کنندهرسیدن به اهداف مصرف کننده
-
4.
مؤلف : فرزین، میلاد ؛ صادقی، مرضیه ؛ كاتب مسؤول : فانی، مجید ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1399 - شماره 45 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 226 إلی 245 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندارزش ویژه برندرضایت مصرف کننده
-
5.
مؤلف : ابراهیمی، سیدعباس ؛ زارعی، عظیم ؛ بهرامی، آیدا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 165 إلی 182 )
الکلمات المفتاحية:جو فروشگاهرضایت مصرفکنندهرفتار خرید مجددسهولت دریافت خدمات
-
6.
كاتب مسؤول : قاسمی، پریا ؛ مؤلف : نجفیان، محمد ؛ اسلامبولچی، علیرضا ؛ رضایی راد، مصطفی ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1398 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 140 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:تلاش عرضه کنندهتلاش مصرفکنندهرضایت مصرفکنندهتجربه مصرفکننده
-
7.
مؤلف : حافظ تقوا، پوریا ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1397 - شماره 40 التصنيف B (Azad University (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتصویر ذهنیتبلیغات شفاهیرضایت مصرف کنندهنگرش نسبت به خدمت
-
8.
مؤلف : صادقی، منصوره ؛ مهرانی، هرمز ؛
مجلة:پژوهش اجتماعی»زمستان 1396 - شماره 37 التصنيف A (Azad University (19 صفحة - من 57 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیارزش ادراک شدهرضایت مصرف کنندهشرکت دلند الکتریک
-
9.
مؤلف : نژاد قنبر، امیر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (5 صفحة - من 120 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:کیفیترضایت مصرف کنندهاطلاعات بسته بندیمصرفرضایتمصرفکنندگان
-
10.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی شهری»پاییز 1395- شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 173 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریوفاداری به برندارزش ويژه برندتبريزرضايت مصرف كننده
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- B (2 مقالة)
- A (1 مقالة)