مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی 1 |
مجلة علوم مدیریت ایران 1 |
مجلة مدیریت کسب و کار 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 1 |
-
1.
مؤلف : بینا اسرمی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : فرزین، میلاد ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»فروردین 1400 - شماره 5 (14 صفحة - من 68 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهفناوری های هوشمندتئوریهای پذیرش
-
2.
مؤلف : فرزین، میلاد ؛ صادقی، مرضیه ؛ كاتب مسؤول : فانی، مجید ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1399 - شماره 45 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 226 إلی 245 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندارزش ویژه برندرضایت مصرف کننده
-
3.
مؤلف : فرزین، میلاد ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ حمدی، کریم ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1396 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 23 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیتحلیل تماتیکخبرگان سایبری بازارفنون فرافکنیاطلاعاتبازارهـابـابـهکـه