کلمة المفتاح شرکت دیجی کالا / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : استخریان حقیقی، امیررضا ؛ جلوای، جواد ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (11 صفحة - من 66 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:مدل یابی معادلات ساختاریاعتماد مشتریانشرکت دیجی کالااعتماد به تجارت الکترونیک
-
2.
مؤلف : مهدوی نژاد، صدیقه ؛ عباس زاده، محمد ؛ كاتب مسؤول : منوریان، عباس ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1401، دوره هشتم - شماره 4 (11 صفحة - من 1 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:مشتری مداریعملکرد فروشفروش محوریشرکت دیجی کالافروش
-
3.
مؤلف : لاری سمنانی، بهروز ؛ كاتب مسؤول : خدادادی، مهناز ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 83 (جلد دهم) (14 صفحة - من 1010 إلی 1023 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدرضایت مصرف کنندهنگرش برندترجیحات برندشرکت دیجی کالانگرشمشتریترجیحات
-
4.
مؤلف : رضائیان فردویی، صدیقه ؛ فربد، ابراهیم ؛ عباسپور، شادی ؛ امانی، شهاب ؛ امیری، مسعود ؛ كاتب مسؤول : حورعلی، منصوره ؛
مجلة:توسعه و سرمایه»پاییز و زمستان 1400 - شماره 13 (19 صفحة - من 49 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکدیجی کالاکووید 19مدل سازی کسب و کارکروناشرکت دیجی کالامدلبرازش