حورعلی، منصوره/ 6 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة علوم مدیریت ایران 1 |
مجلة مطالعات مدیریت دولتی ایران 1 |
مجلة مدیریت زنجیره تامین 1 |
مجلة مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی 1 |
مجلة توسعه و سرمایه 1 |
مجلة مدیریت فردا 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 4 |
علوم اجتماعی 1 |
اقتصاد 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
العلمية - البحثية 2 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : رضاییان فردویی، صدیقه ؛ کشتکار هرانکی، مهران ؛ جهانگیری، شهلا ؛ آتش کار نصرآباد، محمد ؛ كاتب مسؤول : حورعلی، منصوره ؛
مجلة:مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی»تابستان 1402 - شماره 51 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 139 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه فکریسازمانهای فناوریمحورسنجش سرمایه فکری
-
2.
كاتب مسؤول : رضائیان فردویی، صدیقه ؛ مؤلف : حورعلی، منصوره ؛ باقری، مهسا ؛
مجلة:مدیریت زنجیره تامین»زمستان 1401 - شماره 77 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 93 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیعملکرد شرکترویکرد مبتنی بر منابعچابکی زنجیره تامینانعطافپذیری تولیدانعطافپذیری استراتژی
-
3.
مؤلف : رضاییان فردویی، صدیقه ؛ عطری نژاد، الهه ؛ فربد، ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : حورعلی، منصوره ؛
مجلة:مطالعات مدیریت دولتی ایران»زمستان 1400 - شماره 14 ، ب (Ministry of Science (39 صفحة - من 167 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:پاسخگوییدولت الکترونیکشهرداریشفافیتمناطق 22 گانه تهران
-
4.
مؤلف : رضائیان فردویی، صدیقه ؛ فربد، ابراهیم ؛ عباسپور، شادی ؛ امانی، شهاب ؛ امیری، مسعود ؛ كاتب مسؤول : حورعلی، منصوره ؛
مجلة:توسعه و سرمایه»پاییز و زمستان 1400 - شماره 13 (19 صفحة - من 49 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکدیجی کالاکووید 19مدل سازی کسب و کارکروناشرکت دیجی کالامدلبرازش
-
5.
مؤلف : ثقفی، فاطمه ؛ علی احمدی، علیرضا ؛ قاضی نوری، سید سپهر ؛ حورعلی، منصوره ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1393 - شماره 34 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 125 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:دولت الکترونیکسناریونویسیپس نگریاطلاعاتآینده
-
6.
مؤلف : حورعلی، منصوره ؛ منتظری، عباس ؛ فتحیان، محمد ؛ حور علی، مریم ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار 1390 - شماره 26 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 105 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکیشرکتهای کوچک و متوسطمدل پذیرش تجارت الکترونیک