کلمة المفتاح برند ها / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : طاهری، مهدیه ؛ فارسی، بردیا ؛ باقریان، محمد مهدی ؛ بنا زاده، فاطمه ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی ، ملی (10 صفحة - من 920 إلی 929 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاستراتژیمشتریانکسب و کارفروشبرند ها
-
2.
مؤلف : باهران، سپیده ؛
مجلة:گنجينه سما»مهر 1402 - شماره 40 (2 صفحة - من 34 إلی 35 )
-
3.
مؤلف : رشیدی آشتیانی، بابک ؛ اکبری مقدم، بیت اله ؛ كاتب مسؤول : خدادادحسینی، سید حمید ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 244 إلی 262 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیویژگی بصریویژگی کلامیتجربۀ زیستۀ مشتریمشتریسکواطلاعاتمشتریانبصریمحصولاتکلامیپلتفرم
-
4.
مؤلف : رستگاری، رضا ؛ امینی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره جدید - شماره 46 ، ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 113 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابی تاثیرگذارمدل ساختاری معادلهایاینفلوئنسرهای بازاریابیاینستاگرام
-
5.
مؤلف : فرزین، میلاد ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ حمدی، کریم ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1396 - شماره 48 ، ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 23 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیتحلیل تماتیکخبرگان سایبری بازارفنون فرافکنیاطلاعاتبازارهـابـابـهکـهبرندها
-
6.
مؤلف : اورتس، مارت ؛ جی. هارتمن، بنجامین ؛ مترجم : افقهی، اسماعیل ؛
مجلة:نقد کتاب اطلاع رسانی و ارتباطات»پاییز 1396 - شماره 15 (16 صفحة - من 197 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:مصرفمعنای برندبرندهای رسانهفرهنگ مصرف کنندهفرهنگ برندارزش آفرینی مشترکنمادگرایی برندروش های کاربرهـابرنـدفرهنگبـابرندهـاکـه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)