کلمة المفتاح برند ها / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : طاهری، مهدیه ؛ فارسی، بردیا ؛ باقریان، محمد مهدی ؛ بنا زاده، فاطمه ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی ، ملی (10 صفحة - من 920 إلی 929 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاستراتژیمشتریانکسب و کارفروشبرند ها
-
2.
مؤلف : باهران، سپیده ؛
مجلة:گنجينه سما»مهر 1402 - شماره 40 (2 صفحة - من 34 إلی 35 )
-
3.
مؤلف : فرزین، میلاد ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ حمدی، کریم ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1396 - شماره 48 ، ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 23 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیتحلیل تماتیکخبرگان سایبری بازارفنون فرافکنیاطلاعاتبازارهـابـابـهکـهبرندها
-
4.
مؤلف : اورتس، مارت ؛ جی. هارتمن، بنجامین ؛ مترجم : افقهی، اسماعیل ؛
مجلة:نقد کتاب اطلاع رسانی و ارتباطات»پاییز 1396 - شماره 15 (16 صفحة - من 197 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:مصرفمعنای برندبرندهای رسانهفرهنگ مصرف کنندهفرهنگ برندارزش آفرینی مشترکنمادگرایی برندروش های کاربرهـابرنـدفرهنگبـابرندهـاکـه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)