کلمة المفتاح استراتژی بازاریابی تاثیرگذار / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : امینی، علیرضا ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ رستگاری، رضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 ، الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 600 إلی 624 )
الکلمات المفتاحية:اینستاگراماستراتژی بازاریابی تاثیرگذارمدل ساختاری معادلهایاینفلوئنسرهای بازاریابیاینفلوئنسراینفلوئنسرهابازاریابی تأثیرگذاراطلاعاتمدلانتخاب اینفلوئنسر
-
2.
مؤلف : رستگاری، رضا ؛ امینی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره جدید - شماره 46 ، ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 113 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابی تاثیرگذارمدل ساختاری معادلهایاینفلوئنسرهای بازاریابیاینستاگرام
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |