کلمة المفتاح پذیرش تبلیغات موبایلی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شفیعی نیکابادی، محسن ؛ زارعی، علی اصغر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 149 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتشبکههای الکترونیک اجتماعیمدل تبلیغاتیمدلسازی معادلاتساختاریاطلاعاتکاربراناثربخشی تبلیغاتپژوهشتبلیغات موبایلی
-
2.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ پور دهقان، عادل ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 563 إلی 582 )
الکلمات المفتاحية:تمایلپذیرش تبلیغات موبایلیعوامل مربوط به ارتباطات بازاریابینگرش به تبلیغات موبایلیتبلیغات موبایلیاطلاعاتمدلکاربران
-
3.
مؤلف : طبابایی تسب، محمد ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ نیکزاد، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1392 ، سال سوم - شماره 4 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 181 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:تبليغات موبايلیمدل پذيرش تکنولوژیتئوری عمل مستدلسرويس پيام کوتاهپذیرش تبلیغات موبایلیمدلاطلاعاتپذیرشسهولت استفاده ادراکشده
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)