کلمة المفتاح شبکههای الکترونیک اجتماعی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شفیعی نیکابادی، محسن ؛ زارعی، علی اصغر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 149 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای الکترونیک اجتماعیمدل تبلیغاتیمدلسازی معادلاتساختاریتبلیغاتاطلاعاتکاربراناثربخشی تبلیغاتپژوهشتبلیغات موبایلی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)