کلمة المفتاح تنوع محصول / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خلیلی اصل، مریم ؛ شاه حسینی، سمیه ؛ راسخی، سعید ؛ كاتب مسؤول : خداداد کاشی، فرهاد ؛
مجلة:پژوهش ها و سیاست های اقتصادی»پاییز 1399 - شماره 95 ، ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 381 إلی 413 )
الکلمات المفتاحية:تجارت خارجیصرفه های مقیاستنوع محصولروش گشتاورهای تعمیم یافته با داده های تلفیقیصادراتصنایعتجارتصنعتتجـارت
-
2.
مؤلف : بشكوه، دكتر مهدي ؛ كاسه چي، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1398، دوره جدید - شماره 31 (18 صفحة - من 79 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:حسابداریتنوع محصولپیچیدگی اطلاعاتریسک قضاوت حسابرسانشکست حسابرسیپیچیدگی اطلاعات حسابداریحسابرسانریسک
-
3.
مؤلف : یاری، حمید ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1398 - شماره 14 (10 صفحة - من 25 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانتنوع محصولتحلیل رقباکیفیت محصولتصویر ذهنی سازمان
-
4.
مؤلف : یاری، حمید ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»پاییز 1397 - شماره 12 (10 صفحة - من 27 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:تنوع محصولکیفیت محصولقیمت محصولکارایی محصولتصویر سازمان تولید کننده
-
5.
مؤلف : دعائی، میثم ؛ زمانی سبزی، مهدی ؛ صالحی، حمیدرضا ؛
مجلة:بورس اوراق بهادار»بهار 1393، سال هفتم - شماره 25 ISC (19 صفحة - من 5 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:تنوع محصولتنوع شرکتیتنوع بین المللی و کاراییتنوعبورس اوراق بهادار تهرانکاراییتنوع بینالمللی
-
6.
مؤلف : شهبازی، میثم ؛ خاتمی فیروزآبادی، محمدعلی ؛ بامداد صوفی، جهانیار ؛ کزازی، ابوالفضل ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»زمستان 1392، دوره یازدهم - شماره 4 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 85 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:تنوع محصولزنجیرة تأمین پوشاکمحصولات استانداردمحصولات نوآورانهمهندسی همزمان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة بازاریابی پارس مدیر 2 |
مجلة بورس اوراق بهادار 1 |
مجلة پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة پژوهش ها و سیاست های اقتصادی 1 |
مجلة مدیریت فرهنگ سازمانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)