زمستان 1398 - شماره 17
-
مؤلف : مرادخانی، میثم ؛ غمخواری، معصومه ؛
(9 صفحة - من 1 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانبازیپردازیانگیزههای درونی
-
مؤلف : ابراهیم پور، اسماء ؛ ایرانبان، سید جواد ؛ احمدی ترشیزی، حسن ؛
(15 صفحة - من 10 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:دادهکاویهوش کسبوکاروضعیت کسبوکار
-
مؤلف : رحمانی، مهدی ؛
(10 صفحة - من 25 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مندیبانک مسکنکیفیت اطلاعاتتاییدکیفیت سیستمحداقل مربعات جزییاستفاده متداوم از بانکداری الکترونیکی
-
مؤلف : نوریان، دکتر علیرضا ؛ شهرستانی، دکتر محمدرضا ؛ عجم زاده، لیلا ؛
(15 صفحة - من 35 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:انعطاف پذیریپایداریزنجیره تامینبازاریابی پایدارسبز بودنناب بودنچابک بودن
-
مؤلف : منصوری لگورج، نادر ؛ منصوری سمایی، موسی ؛
(19 صفحة - من 50 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد فازیمدیریت دانش مشتریعملکرد بازاریابیبازاریابی پایدار
-
مؤلف : درفشی، ناهید ؛ خان نژاد، رویا ؛
(11 صفحة - من 69 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد فازیمدیریت دانش مشتریعملکرد بازاریابیبازاریابی پایدار
-
مؤلف : موسایی، محمدعلی ؛ شوشتریان، زکیه ؛
(15 صفحة - من 80 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل شبکه ایبازار وارداتفرصتهای وارداتتهدیدات واردات
-
مؤلف : رضوانی، موسی ؛ شوشتریان، زکیه ؛
(13 صفحة - من 95 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشمعادلات ساختاریعوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش
-
مؤلف : حیدری، مریم ؛ مظفری، سعید ؛
(11 صفحة - من 108 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:فینتکفناوری مالیتحول دیجیتالفناوری بیمهاینشورتک
-
مؤلف : باباخانی، رسول ؛ محمدی، هانیه ؛
(12 صفحة - من 119 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی مشتریفینتکفناوری مالیتحول دیجیتالفناوری بیمه