کلمة المفتاح لایبکوآل / (21 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : تاجر، پگاه ؛
مجلة:دانش شناسی»تابستان 1392 - شماره 21 التصنيف B (Azad University/ISC (19 صفحة - من 72 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردکیفیت خدماتخدمات کتابخانهرضایت مندیلایب کوالانتظارات کاربرانکتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشتکتابخانهابزار لایب کوالکاربرانمدل لایب کوال
-
2.
كاتب مسؤول : مطلبی، داریوش ؛ مؤلف : خانعلی لو، رابعه ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1398 - شماره 99 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 579 إلی 596 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیکیفیت خدماتلایبکوآلآذربایجان غربیاطلاعات
-
3.
مؤلف : روحمند، سعیده ؛ اسمعیلی گیوی، محمد رضا ؛ پور عزت، علی اصغر ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»زمستان 1396 - شماره 90 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 589 إلی 614 )
الکلمات المفتاحية:تجزیه و تحلیل تاثیر عملکرد نامتقارنمرکز تامین اسناد و تامین منابع علمی دانشگاه تهرانلایبکوآلمدل کانوبــرعملکــردهــاعملکـردســطح عملکــرداســتکتابخانه
-
4.
مؤلف : رداد، ایرج ؛ قطب زاده اردکانی، مصطفی ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»پاییز 1396 - شماره 21 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 91 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:کتابدارانمهارتهای ارتباطیلایب کوالکتابخانه مرکزی آستان قدس رضویکیفیت خدمات کتابداری و اطلاعرسانی
-
5.
مؤلف : صحرائی، فاطمه ؛ خاصه، علی اکبر ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز 1395 - شماره 75 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 3 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتحلیل شکافلایب کوالکتابخانه مرکزی آستان قدس رضویکتابخانه تخصصی علوم قرآن و حدیث
-
6.
مؤلف : خشوعی، سالومه ؛ میرحسینی، زهره ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات و دانش شناسی»بهار 1395، سال سوم - شماره 1 (10 صفحة - من 77 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیکیفیت خدماتتحلیل شکافنهادکتابخانههای عمومیلایب کوآل
-
7.
مؤلف : چنگانیان خوراسگانی، محمدحسین ؛ عاصمی، عاصفه ؛
مجلة:نظام ها و خدمات اطلاعاتی»زمستان 1394 و بهار 1395، سال پنجم - شماره 1 و 2 (14 صفحة - من 91 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانه دانشگاهیکیفیت خدماتلایب کوالارزیابی خدمات
-
8.
مؤلف : حسن زاده، محمد ؛ حکم آبادی، روح الله ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1394 - شماره 83 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 549 إلی 568 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیکیفیت خدماتمدل دنیسونلایبکوالکتابخانههای عمومی مشهد
-
9.
مؤلف : نوروزی، یعقوب ؛ درم نثاری، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»زمستان 1393 - شماره 79 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 685 إلی 708 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیکاربرانLibQUALکيفيت خدماتTabrizتحليل شکافتبريزمدلهای ارزيابیلايبکوالشهر تبریزمدل تحلیل شکافکارکنان
-
10.
مؤلف : اصنافی، امیررضا ؛ ارشدی، ھما ؛ پیری، زھرا ؛ صفازاده، سارا ؛ میرزایی، مریم ؛
مجلة:دانش شناسی»تابستان 1392 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University/ISC (17 صفحة - من 19 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزیابی خدماتلایبکوالروششناسی شش سیگمامرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوری اطلاعاتبازده کیفی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- B (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)