کلمة المفتاح لایبکوآل / (26 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : اصنافی، امیررضا ؛ ارشدی، ھما ؛ پیری، زھرا ؛ صفازاده، سارا ؛ میرزایی، مریم ؛
مجلة:دانش شناسی»تابستان 1392 - شماره 21 ، العلمية - البحثية (Azad University/ISC (17 صفحة - من 19 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزیابی خدماتلایبکوالروششناسی شش سیگمامرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوری اطلاعاتبازده کیفی
-
12.
مؤلف : احمدمعظم، سمانه ؛ حسن زاده، محمد ؛ شاپوری، سودابه ؛
مجلة:دانش شناسی»تابستان 1391 - شماره 17 ، العلمية - البحثية (Azad University/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:رامسركيفيت خدماتكتابخانه هاي عموميكاربرانلايب كوالتنكابن
-
13.
مؤلف : تفرشی، شکوه ؛ مولوی، مینو ؛
مجلة:دانش شناسی»بهار 1391 - شماره 16 ، العلمية - البحثية (Azad University/ISC (12 صفحة - من 19 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:ارزﻳﺎﺑﻲ ﻋﻤﻠﻜﺮدكتابدارانكيفيت خدماتكتابخانه هاي عموميكاربرانمدل لايب كواللایب کوال
-
14.
مؤلف : مردانی، امیرحسین ؛ شریف مقدم، هادی ؛
مجلة:مدیریت سلامت»بهار 1391 - شماره 47 ISC (12 صفحة - من 47 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکتابخانه های دانشگاهیدانشگاه علوم پزشکی تهرانلایب کوال
-
15.
مؤلف : میر غفوری، حبیب الله ؛ اسفندیاری، سعید ؛ صادقی آرانی، زهرا ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1391 - شماره 57 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 89 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمتتکنیک دیماتل فازیلایب کوالکتابخانه های شهرستان شیرازلايبكوالكتابخانههاي شهرستان شيرازکتابخانهکیفیت خدماتدیماتل فازیتکنیک دیماتلمدلدسترسی به اطلاعاتروابطاطلاعرسانی
-
16.
مؤلف : نشاط، نرگس ؛ دهقانی، مژده ؛
مجلة:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»تابستان 1390 - شماره 56 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 94 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکتابخانه ملیلایب کوال
-
17.
مؤلف : غفاری، سعید ؛ کرانی، اکرم ؛
مجلة:دانش شناسی»بهار 1390 - شماره 12 ISC (16 صفحة - من 53 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت سنجیلایب کوالکتابخانه های دانشگاهیکیفیت خدمات کتابخانهدانشگاه علوم پزشکی کرمانشاهکتابخانههای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاهاطلاعاتخدماتکیفیت خدماتکاربرانمدل لایب کوال
-
18.
مؤلف : حریری، نجلا ؛ شاهوار، شبنم ؛
مجلة:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1389 - شماره 83 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 22 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمدیریت ارتباط با مشتریرضایت کاربرانلایب کوآلکتابخانه مرکزی سازمان مدیریت صنعتیکاربرانکتابخانهاطلاعاتسامانهرضایت
-
19.
مؤلف : اسفندیاری مقدم، علی رضا ؛ باب الحوائجی، فهیمه ؛
مجلة:دانش شناسی»بهار 1389 - شماره 8 ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:کیفیتخدماتلایب کوآلکتابخانههای دانشگاهیخدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات
-
20.
مؤلف : منصوری، حسین ؛ میرفخرالدینی، سید حیدر ؛ طاهری دمنه، محسن ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1389 - شماره 49 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 205 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:خدماتشبکه های عصبی مصنوعیکتابخانه های دانشگاهیلایب کوآلانتظارهاادراکهاكتابخانههاي دانشگاهيلايبكوآلشبكههاي عصبي مصنوعياطلاعاتکتابخانهکیفیت خدماتکتابخانه مرکزی دانشگاه یزدنرونمدل
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (16 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- الف (2 مقالة)