مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های کاربردی در علوم رفتاری 1 |
مجلة مطالعات کمی در مدیریت 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
روانشناسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : حق شناس کاشانی، فریده ؛ رهنما، افشین ؛ درستی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1394، سال دهم - شماره 28 (18 صفحة - من 31 إلی 48 )
-
2.
مؤلف : عابدی، بابک ؛ عسگری، ناصر ؛ صفری، حسین ؛ اسد زاده، احمد ؛ رهنما، افشین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 127 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیویژگیهای محیطیاحساس مثبتخرید آنیمدگراییپژوهشخریدارانمشتریانمدلمحیط فروشگاهبازار
-
3.
مؤلف : ابراهیمی، اسماعیل ؛ رهنما، افشین ؛ توانازاده، سمیه ؛
مجلة:مطالعات کمی در مدیریت»پاییز 1393 - شماره 18 (22 صفحة - من 141 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:اندازه شرکتتوسعه صادراتشرکت های کوچک و متوسطرقابت در بازار داخلیبست هبندی کالاهامهارت مدیر در زبان خارجیحذف موانع رویه ای
-
4.
مؤلف : محرابی، جواد ؛ رهنما، افشین ؛ درستی، علی ؛ علایی، عباس ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در علوم رفتاری»بهار 1391 - شماره 11 (18 صفحة - من 43 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتآموزش و پرورشاثربخشی سازمانی