کلمة المفتاح رضایتمندی مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مدیریت بازرگانی 2
-
1.
مؤلف : عباسی، عباس ؛ منصورآبادی، زهرا ؛ محمود شاهی، شهرزاد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره هشتم - شماره 4 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 883 إلی 900 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریاعتماد مشتریقصد خریدمسئولیت اجتماعی شرکت
-
2.
مؤلف : صدقی، عباس ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛ مطلبی، داود ؛ حسینی، سید جابر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388، دوره اول - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 101 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:مالیاترضایتمندی مشتریشاخص رضایت مشتریمؤدیانرضایتکارکنانمالیاتیمدل