کلمة المفتاح رضایتمندی مشتری / (84 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مترجم : قاسم نژاد، حمید ؛
مجلة:تدبیر»بهمن 1379 - شماره 110 (1 صفحة - من 122 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمشتریانرضایتمندی مشتریشکایتMARKETING MANAGEMENTنارضایتی
-
2.
مراسل : سیفی، منصور ؛ رشیدی، داریوش ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»آبان 1381 - شماره 29 (3 صفحة - من 36 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:مشتریبانکمشتریانرضایتکارکنانرضایتمندی مشتریرضایت مشتریان
-
3.
مؤلف : مجیدی نیا، مهدی ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»اسفند 1382 - شماره 43 (4 صفحة - من 21 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:مشتریرضایت مشتریتسهیلاتمشتریانرضایت مشتریانکارکنانسازمانرضایتمندی مشتری
-
4.
مؤلف : کرد ناییچ، اسدالله ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاييز و زمستان 1383 - شماره 43 و 44 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 153 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمشتری مداریرضایت مشتریرضایتمشتریانسازمانرضایتمندی مشتریکارکنانجلب رضایت مشتری
-
5.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ دلخواه، جلیل ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1384 - شماره 37 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 185 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمشتریانسنجش رضایتمندی مشتریرضایتمندی مشتریرضایترضایتمندی مشتریانبانکمدل
-
6.
مؤلف : یعقوبی، نور محمد ؛ علیزاده، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»پاييز و زمستان 1385 - شماره 14 ISC (26 صفحة - من 225 إلی 250 )
الکلمات المفتاحية:پاسخگوییاعتمادکیفیتبانکداری الکترونیکاطمینان خاطررضایتمندی مشتریانکیفیت خدمات بانکداری الکترونیکاطلاعاترضایتمندی مشتریانفناوری اطلاعاترضایتمندی مشتری
-
7.
مؤلف : شیر زادی، نازنین ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»آذر 1385 - شماره 76 (6 صفحة - من 29 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمشتریانرضایتمندی مشتریرضایترضایتمندی مشتریانمدلسنجش رضایتکیفیت خدماتخدمات
-
8.
مؤلف : عبدلی، کیوان ؛ فریدون فر، صبرا ؛
مجلة:تدبیر»تیر 1386 - شماره 182 (3 صفحة - من 34 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:مشتریرضایت مشتریرضایتمندی مشتری
-
9.
مؤلف : احمدی، پرویز ؛ پوراشرف، یاسان الله ؛
مجلة:مدرس علوم انسانی»پاییز 1386 - شماره 52 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 29 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:عدالتزمینه اجتماعیرضایتمندی مشتریباز خورحمایت سازمانی ادراک شده
-
10.
مؤلف : اخوان، پیمان ؛ حیدری، صفاناز ؛
مجلة:مدیریت فردا»پاییز و زمستان 1386 - شماره 18 ISC (17 صفحة - من 24 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیمدیریت دانشدادهکاویمدیریت ارتباط با مشتریرضایتمندی مشتریمشتریمدیریت دانش مشتریدانشاطلاعاتدانش مشتریمدلمشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (21 مقالة)
- علمی-ترویجی (6 مقالة)
- ب (5 مقالة)
- د (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)