کلمة المفتاح سنجش رضایت / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اکبری، رضا ؛ علیزاده، آزاده ؛ رضائیان، فرشته ؛
مجلة:هنرهای زیبا - معماری و شهرسازی»پاییز 1402، دوره بیست و هشتم - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 42 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه نسل سوم و چهارمکاربران دانشگاهفضاهای کالبدی دانشگاهمدل نوئل-لویتزسنجش رضایت
-
2.
مؤلف : اربابی سبزواری، آزاده ؛ ادیبی فتح، طاهر ؛
مجلة:نخبگان علوم و مهندسی»فروردین 1400 - شماره 28 (22 صفحة - من 184 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:شهروندانطرح های عمرانیسنجش رضایتشهرداری ملاردآزمایشگاه ارزیابی و تحلیل تصمیم گیری(دیمتل)
-
3.
مؤلف : هاشمی نسب، سید حسین ؛
مجلة:نخبگان علوم و مهندسی»مهر 1399 - شماره 25 (21 صفحة - من 166 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:عملکردشهروندانشهرداری تهرانطرح های عمرانیسنجش رضایت
-
4.
مؤلف : محمدی، جمال ؛ محمدی دوست، سلیمان ؛ كاتب مسؤول : حسینی خواه، حسین ؛
مجلة:آمایش محیط»زمستان 1395 - شماره 35 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت زندگینواحی شهریشهر دوگنبدانسنجش رضایت
-
5.
كاتب مسؤول : داداشی سلو کلایی، الهام ؛ مؤلف : متانی، مهرداد ؛
مجلة:دانش انتظامی مازندران»پاییز 1395، دوره هفتم - شماره 26 (18 صفحة - من 95 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیشهرهای ساحلیخدمات سیاحتیخدمات امنیتیگردشگریرضایتخدماتسنجش رضایت
-
6.
مؤلف : مرادی، داریوش ؛ ابراهیمی، سعید ؛ صالحی نجف آبادی، مولود ؛
مجلة:اقتصاد شهری»تابستان 1395 - شماره 2 (19 صفحة - من 187 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:نیازسنجیمدیریت شهریسنجش رضایتشهر جوزدانشهررضایتشهرونداناطلاعاتسنجشمعابر
-
7.
بررسی عوامل مؤثر بر رضایت گردشگران خارجی و نتایج آن و سنجش رضایت آنان از خدمات گردشگری در شهر اصفهان
مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ کریمی، انسیه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره ششم - شماره 4 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 731 إلی 754 )
الکلمات المفتاحية:رضایتوفاداریگردشگران خارجیارزش ارزیابیشدهعملکرد ادراکشدهقصد اعتراضگردشگرانگردشگرانرضایت گردشگرانرضایت گردشگرانقصدقصد
-
8.
مؤلف : حسن نژاد، مریم ؛ شاهنوشی فروشانی، ناصر ؛ هریوندی، حجت ؛
مجلة:مدیریت فردا»پاییز 1393 - شماره 40 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 77 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیمشتریخراسان رضویشرکت آب منطقه ایرضایترضایت مشتریمشتریانآبرضایتمندی مشتری
-
9.
مؤلف : شربت اوغلی، احمد ؛ اخلاصی، امیر ؛
مجلة:دانش مدیریت»تابستان 1387 - شماره 81 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 57 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریویژگیهای خدماتبانک توسعهایفرآیند دسترسی به خدماتمشتریبانکمشتریان
-
10.
مؤلف : شیر زادی، نازنین ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»آذر 1385 - شماره 76 (6 صفحة - من 29 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمشتریانرضایتمندی مشتریرضایترضایتمندی مشتریانمدلسنجش رضایتکیفیت خدماتخدمات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (5 مقالة)