کلمة المفتاح ویژگیهای خدمات / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خسروی، مژگان ؛ خسروی، امیر ؛
مجلة:تازه های جهان بیمه»اسفند 1387 - شماره 129 (10 صفحة - من 55 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:خدماتویژگیهای خدماترضایت مشتریتوسعه خدمات جدیدجذب و حفظ مشتریانمشتریبیمهمشتریانبازاربیمه ایرانبازاریابی
-
2.
مؤلف : شربت اوغلی، احمد ؛ اخلاصی، امیر ؛
مجلة:دانش مدیریت»تابستان 1387 - شماره 81 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 57 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریویژگیهای خدماتبانک توسعهایفرآیند دسترسی به خدماتمشتریبانکمشتریان