کلمة المفتاح رضایتمندی مشتری / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مدیریت کسب و کار 3
-
1.
مؤلف : عبدی، مصطفی ؛ نجفی زاده، نادره السادات ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1398 - شماره 42 ، B (Azad University (27 صفحة - من 83 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریوفاداری به برندهویت برندمستندات برندآوازه ی برند
-
2.
مؤلف : شاکریان، حامد ؛ اسدالهیان، فرشته ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1397 - شماره 37 ، B (Azad University (30 صفحة - من 101 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کیفیت جامعروش تحلیل مسیرعملکرد تولیدرضایت مندی مشتری
-
3.
مؤلف : مختاران، ماهرخ ؛ دوستی، جواد ؛ فخاریان، میثم ؛ شعبانلو، محسن ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1391 - شماره 15 (25 صفحة - من 156 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندی مشتریارزش خدمات درک شدهتمایل به بازدید مجدد هتل و ارتباطات شفاهی مثبت