کلمة المفتاح ارزش خدمات درک شده / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ عقیلی، خدیجه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 15 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریقصد خرید مجددارزش خدمات درک شدهتبلیغات دهان به دهانراحتی استفاده از خدماتمشتریخدماترضایتمشتریان
-
2.
مؤلف : مختاران، ماهرخ ؛ دوستی، جواد ؛ فخاریان، میثم ؛ شعبانلو، محسن ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1391 - شماره 15 (25 صفحة - من 156 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندی مشتریارزش خدمات درک شدهتمایل به بازدید مجدد هتل و ارتباطات شفاهی مثبت