کلمة المفتاح رضایتمندی مشتری / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة بانک و اقتصاد 4
-
1.
مؤلف : شیر زادی، نازنین ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»آذر 1385 - شماره 76 (6 صفحة - من 29 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمشتریانرضایتمندی مشتریرضایترضایتمندی مشتریانمدلسنجش رضایتکیفیت خدماتخدمات
-
2.
مؤلف : مجیدی نیا، مهدی ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»اسفند 1382 - شماره 43 (4 صفحة - من 21 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:مشتریرضایت مشتریتسهیلاتمشتریانرضایت مشتریانکارکنانسازمانرضایتمندی مشتری
-
3.
مراسل : سیفی، منصور ؛ رشیدی، داریوش ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»آبان 1381 - شماره 29 (3 صفحة - من 36 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:مشتریبانکمشتریانرضایتکارکنانرضایتمندی مشتریرضایت مشتریان
-
4.
مؤلف : رسول اف، جلال ؛ سیفی، منصور ؛ رشیدی، داریوش ؛
مجلة:بانک و اقتصاد»مرداد 1381 - شماره 26 (12 صفحة - من 18 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:مشتریبانکرضایت مشتریمشتریانرضایت مشتریانرضایتکارکنانواریانسخدماتساختاری