کلمة المفتاح رضایتمندی مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مدیریت فردا 2
-
1.
مؤلف : حسن نژاد، مریم ؛ شاهنوشی فروشانی، ناصر ؛ هریوندی، حجت ؛
مجلة:مدیریت فردا»پاییز 1393 - شماره 40 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 77 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیمشتریخراسان رضویشرکت آب منطقه ایرضایترضایت مشتریمشتریانآبرضایتمندی مشتری
-
2.
مؤلف : اخوان، پیمان ؛ حیدری، صفاناز ؛
مجلة:مدیریت فردا»پاییز و زمستان 1386 - شماره 18 ISC (17 صفحة - من 24 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیمدیریت دانشدادهکاویمدیریت ارتباط با مشتریرضایتمندی مشتریمشتریمدیریت دانش مشتریدانشاطلاعاتدانش مشتریمدلمشتریان