کلمة المفتاح شناسایی نام تجاری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بذرافکن، محمدمهدی ؛ كاتب مسؤول : کاظمی، فضل اله ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1398 - شماره 38 التصنيف A (Azad University (11 صفحة - من 79 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:نیازهای روانیهمراه اولشناسایی نام تجاریرفتارهای درون نقشی و فرانقشی
-
2.
مؤلف : نظری، فاطمه ؛ یاراحمدی، فتانه ؛
مجلة:دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی»آذر 1397، سال اول - شماره 7 (16 صفحة - من 64 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندی مشتریارزش ادراکیهویت برندموبایلشناسایی نام تجاریاعتماد نام تجاری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت توسعه و تحول 1 |
مجلة دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی 1 |