کلمة المفتاح brand development / (18 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Rajaeizadeh، Zahra ؛ Shahbazi، Masoume ؛ Azadfada، Shiva ؛ كاتب مسؤول : Doroudian، Ali Asghar ؛
مجلة:Sports Business»Spring 2024 - Number 10 (21 صفحة - من 119 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:Future StudySport Clubsbrand developmentBrand Sustainability
-
2.
مؤلف : گل افشان یوسفی، یاسمین ؛ نعمت زاده، سینا ؛ مومنی، ماندان ؛ كاتب مسؤول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 ، A+ (Azad University (17 صفحة - من 75 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریبازاریابی مکانتوسعه برندمکانهای طبیعی
-
3.
مؤلف : Golafshan Yousefi، Yasamin ؛ Nematizadeh، Sina ؛ Momeni، Mandan ؛ كاتب مسؤول : Rahiminik، Azam ؛
مجلة:Educational Sociology»June 2023 - Number 28 ، ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 86 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:Tourismbrand developmentCommunications and Information
-
4.
مؤلف : Koohfallah، Maryam ؛ Noorbakhsh، Mahvash ؛ Noorbakhsh، Parivash ؛ كاتب مسؤول : Abdolmaleki، Hossein ؛
مجلة:Sports Business»Summer 2024 - Number 11 (21 صفحة - من 39 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:Balanced Scorecardstrategic analysisbrand developmentEsports
-
5.
كاتب مسؤول : بهاری، نادر ؛ مؤلف : عباسی، سیده حوریه ؛ شیخ زاده مقدم، ژیلا ؛ حضوری، فرشته ؛ نیکدل خلیفه لو، همت ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 30 (جلد اول) (14 صفحة - من 109 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:انگیزش کارکنانتوسعه برندشرکت کاله
-
6.
كاتب مسؤول : مهران فر، امین ؛ مؤلف : گلاب زایی، امیر ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 29 (جلد اول) (15 صفحة - من 79 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریتجارت الکترونیکتوسعه برندشرکت کاله
-
7.
مؤلف : براخاص، حسین ؛ ضیاء، محمد جواد ؛ كاتب مسؤول : سیف پناهی شعبانی، جبار ؛
مجلة:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1402 - شماره 41 ، الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 110 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:صنعت ورزشارزش ویژه برندبرندسازیتوسعه برندجایگاه برند
-
8.
مؤلف : اخلاقی، احمد ؛ نعامی، عبدالله ؛ روستا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عسکری، احمد ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 75 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:توسعه برندمدیریت برنداستراتژیهای بازاریابیو تئوری داده بنیادتوسعهاستراتژیبازارمحصولاتمصرفکنندگانبازاریابیمدیریتکدگذاریمصاحبه
-
9.
مؤلف : محسنی فر، امیرحسین ؛ كاتب مسؤول : دانش پرور، میترا ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 9 (14 صفحة - من 37 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:تناسب ادراک شدهالحاقات برندرابطه عاطفی مصرف کننده- برندتوسعه برندتداعیات برند
-
10.
كاتب مسؤول : قبادی، علی ؛ مؤلف : شتاب بوشهری، ناهید ؛ خطیبی، امین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 51 ، ج (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 979 إلی 995 )
الکلمات المفتاحية:نقش دولتپوشاک ورزشیتوسعة برندنقش شرکتنقش نهادهای حاکمیتی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (5 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)