کلمة المفتاح استراتژی های بازاریابی / (38 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سلمان مهاجر، ساناز ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (13 صفحة - من 102 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیاستراتژیهای بازاریابیبازاریابی B2B
-
2.
مؤلف : مطلق زاده، مجتبی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (16 صفحة - من 997 إلی 1012 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی های بازاریابیرفتار خرید مشتریانیادگیری عمیقتحلیل دادههای بزرگمکانیزم توجهمدیریت مشتریان
-
3.
كاتب مسؤول : روشندل اربطانی، طاهر ؛ مؤلف : بنیحسینیان، بیتا ؛ قلی پور، آرین ؛ عباسی، طیبه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره پانزدهم ، شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 389 إلی 408 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمنابع انسانیاستراتژیهای بازاریابیمدل 34000
-
4.
مؤلف : میردار هریجانی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»بهار 1402 - شماره 13 (17 صفحة - من 112 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی های بازاریابیارزش ویژه برندمسئولیت اجتماعی شرکتموقعیت نام تجاری
-
5.
مؤلف : شاه محمدی، مهشید ؛ راه چمنی، دکتر احمد ؛ كاتب مسؤول : لطفی زاده، دکتر فرشته ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 171 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اخلاقیاستراتژیهای بازاریابیبحران های بهداشتی
-
6.
مؤلف : قدوسی، طلا بی بی ؛ علوی(عادلی)، دکتر محمد ؛
مجلة:معارف اسلامی و مدیریت»بهار و تابستان 1402 - شماره 17 (20 صفحة - من 41 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیشبکههای اجتماعیاعتماد مشتریاناستراتژیهای بازاریابیمشتریبازاریابیجلب اعتماد مشتریاناطلاعاتاستراتژیهای بازاریابی
-
7.
مؤلف : هوشیار، آرتمیس ؛
مجلة:پژوهشنامه اورمزد»پاییز 1401 - ضمیمه شماره 60 (12 صفحة - من 62 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:صادراتسیاستهای حمایتیصنایع دستیبازارهای خارجیاستراتژیهای بازاریابیدانشگاه فنی و حرفه ایبازارهدفبازارهنردانشجویانحرفهایتولید
-
8.
مؤلف : مختاری، کریم ؛ حمدی، کریم ؛ بهزادی، محمد حسن ؛
مجلة:مطالعات فقه اقتصادی»پاییز 1401، دوره چهارم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science (11 صفحة - من 712 إلی 722 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاستراتژیهای بازاریابیمحصولات فناوریمحورشرکتهایفناور محور
-
9.
مؤلف : عزیزی، الهام ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 13 (9 صفحة - من 1 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:رکود اقتصادیبازاریابیرکوداستراتژی بازاریابیرفتار مصرف کنندهبحران اقتصادیاستراتژیبازارمشتریاناستراتژیهای بازاریابیقیمت
-
10.
مؤلف : اخلاقی، احمد ؛ نعامی، عبدالله ؛ روستا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عسکری، احمد ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 75 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:توسعه برندمدیریت برنداستراتژیهای بازاریابیو تئوری داده بنیادتوسعهاستراتژیبازارمحصولاتمصرفکنندگانبازاریابیمدیریتکدگذاریمصاحبه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (7 مقالة)
- علمی-پژوهشی (5 مقالة)
- الف (4 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- د (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (3 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)