کلمة المفتاح مدیریت مشتریان / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مطلق زاده، مجتبی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (16 صفحة - من 997 إلی 1012 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی های بازاریابیرفتار خرید مشتریانیادگیری عمیقتحلیل دادههای بزرگمکانیزم توجهمدیریت مشتریان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)