کلمة المفتاح بازاریابی B2B / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سلمان مهاجر، ساناز ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (13 صفحة - من 102 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیبازاریابی B2Bاستراتژیهای بازاریابی
-
2.
مؤلف : ابراهیمی، شاهین ؛ وظیفه دوست، حسین ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (14 صفحة - من 2330 إلی 2343 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیبازاریابی B2Bشایستگی های هوش مصنوعینظریه شایستگی های هسته ای.
-
3.
مؤلف : کرمی پور، میثم ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1402 - شماره 8 (18 صفحة - من 24 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:هوش مصنوعیمحیط کسب و کاربازاریابی B2Bشایستگی های هوش مصنوعیگستره تجاری