کلمة المفتاح استراتژی های بازاریابی / (2 مقالة)
-
1.
مؤلف : سهیلی زاده، سامان ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت ، عالمي (12 صفحة - من 200 إلی 211 )
الکلمات المفتاحية:رکود اقتصادیشرکتهای کوچک و متوسط صنعت نفت شرکتهای تامین کننده گاز پتروشیمی استراتژیهای بازاریابی
-
2.
مؤلف : کشت ورزیان، علی کشت ورزیان ؛ نبی زاده، محمد حسن ؛ بهرامپور، فردین ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت ، عالمي (15 صفحة - من 913 إلی 927 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی های بازاریابیهوش رقبا هوش رقابتی هوش بازار هوش استراتژیک هوش فن آورانه پالایشگاه نفت بندرعباس