کلمة المفتاح جذب مشتریان / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بردیافر، ابراهیم ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهاردهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (21 صفحة - من 3799 إلی 3819 )
الکلمات المفتاحية:همراه بانکبازاریابی دهان به دهانجذب مشتریان
-
2.
مؤلف : فغانی، جواد ؛ شیردل، غلام حسن ؛ پیله وری، نازنین ؛ كاتب مسؤول : زرگر، سید محمد ؛
مجلة:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»تابستان 1401 - شماره 26 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 169 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:پویایی سیستمشبیه سازینرخ جذب مشتری بهینه سازیجذب مشتریبانکمشتریانمدلبانک سپهسیستمکارکنانجذب مشتریانسناریو
-
3.
مؤلف : ابوالفضلی، سید ابوالفضل ؛ میران، سارا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (20 صفحة - من 784 إلی 803 )
الکلمات المفتاحية:شناسایی و اولویت بندی جذب مشتریان استراتژی های بازاریابیکارگزاری های بورس اوراق بهادار
-
4.
مؤلف : مرغزاری، نسیم ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1397 - شماره 10 (16 صفحة - من 99 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:نمادبرندﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎه ﻫﺎی ﺗﺠﺎرتﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺗﺠﺎریﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮﯾﺎنبرگزاری نمایشگاهتجارتمحصولات
-
5.
مؤلف : دلیر، محسن ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (10 صفحة - من 133 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:تفکر بازاریابی سبزقیمت سبزتبلیغ سبزمکان سبزمحصول سبزعملکرد سازمانی و جذب مشتریان سبزجذب مشتریعملکرد سازمانیبازاریابی سبزجذب مشتریان
-
6.
مؤلف : تلخابی علیشاه، علیرضا ؛ حسینیدانا، حمیدرضا ؛ شعبانی صابر، داود ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»پاییز و زمستان 1395 - شماره 34 و 35 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (10 صفحة - من 39 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:امنیت مجازیکنترل امنیت عملیات و ارتباطاتکنترل دسترسی به اطلاعاتکنترل دستیابی به اطلاعاتجذب مشتریان
-
7.
مؤلف : فروزنده دهکردی، لطف الله ؛ حمیدی زاده، محمدرضا ؛ امینی، محمدتقی ؛ اعظمی، محسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1393 - شماره19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (37 صفحة - من 135 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:توان رقابتجذب مشتریانموقعیت¬یابی استراتژیکرشد و سودآوریسهم نسبی بازار
-
8.
مؤلف : درودی، هما ؛ صالحی، اسدالله ؛
مجلة:علوم خبری»پاییز 1392 - شماره 7 (28 صفحة - من 49 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:جذب مشتریبازاریابیرسانههای ورزشیرسـانهبازاریابی ورزشیتبلیغات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)