![784](/view/entityimage/pageimage/hcd.gif?articleid=1803203&number=6&pagenumber=784&language=ar)
مؤلف: ابوالفضلی، سید ابوالفضل ؛ میران، سارا ؛
همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (20 صفحة - من 784 إلی 803 )
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/mdb.gif)
الکلمات المفتاحية: شناسایی و اولویت بندی جذب مشتریان استراتژی های بازاریابی کارگزاری های بورس اوراق بهادار
- استلام ملف الإرجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![784](/view/entityimage/pageimage/hcd.gif?articleid=1803203&number=6&pagenumber=784&language=ar)