کلمة المفتاح جهت گیری بازار / (28 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سلیمانی، حمیدرضا ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (13 صفحة - من 339 إلی 351 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای کوچک و متوسطعملکرد صادراتیاستراتژی نوآوریجهت گیری بازار
-
2.
مؤلف : مولایی فوزی، محبوبه ؛ علیمی، امیر ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی و ششمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری التصنيف ملی (14 صفحة - من 682 إلی 695 )
الکلمات المفتاحية:سواد مالیجهت گیری بازارتمایل به سرمایه گذاری
-
3.
كاتب مسؤول : حیدری، الهام ؛ مؤلف : سید کلالی، نادر ؛ میرزایی، مهتاب ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»تابستان 1402- شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 108 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد کسبوکارجهتگیری بازارپذیرش شبکههای اجتماعی
-
4.
مؤلف : میرطبایی، سید مصطفی ؛ عبدالملکی، محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (11 صفحة - من 751 إلی 761 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی کارآفرینانهجهت گیری بازارعملکرد سرمایه گذاری جسورانه در صادرات
-
5.
مؤلف : شریف مقدسی، علیرضا ؛ مبلغ ناصری، آذین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1402 - شماره 43 (17 صفحة - من 30 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیبرندجهت گیری بازارجایگاه یابیمشتریبازارمشتریانشرکت کالهمدل
-
6.
مؤلف : رضازاده، مهدی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1401 - شماره 35 (20 صفحة - من 238 إلی 257 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریجهتگیری بازارنوآوری مدیریت ارتباط با مشتری استزاتژی ایجاد نقدینگی استراتژی نام برنددیجیتالخلاقیتکودکانبازاریابیتوسعهبرنامهقانونپژوهشاقتصادیآموزش
-
7.
مؤلف : گندمکار، امیر ؛ اوقانیان، مجید ؛ اشتر، مریم ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1401 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تجاریبازاریابی داخلیفرهنگ نوآورانهجهت گیری بازارهتل های توریستی اصفهان
-
8.
مؤلف : گندمکار، امیر ؛ اوقانیان، مجید ؛ اشتر، مریم ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1401 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تجاریبازاریابی داخلیفرهنگ نوآورانهجهت گیری بازارهتل های توریستی اصفهان
-
9.
كاتب مسؤول : گندمکار، امیر ؛ مؤلف : لوافان، علی ؛ اشتر، مریم ؛
مجلة:مطالعات کمی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 51 التصنيف B (Azad University (32 صفحة - من 5 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:جهت گیری بازارنقش میانجیعملکرد هتلهتل های توریستی اصفهانبرنامه های استراتژیک بازاریابی
-
10.
مؤلف : جهاندار، فاطمه ؛ الوندی، پیمان ؛ دریکوند، محسن ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی التصنيف عالمي (17 صفحة - من 154 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية: عملکرد کسب و کارجهت گیری کارآفرینانه قابلیت های مدیریتی جهت گیری بازار
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (5 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- C (2 مقالة)
- ملی (2 مقالة)
- B (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)