مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة برنامه ریزی و توسعه گردشگری 2 |
مجلة جامعه شناسی ارتباطات 1 |
مؤتمر کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی 1 |
مجلة مطالعات کمی در مدیریت 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
میان رشته ای 4 |
مدیریت 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 5 |
-
1.
مؤلف : گندمکار، امیر ؛ اوقانیان، مجید ؛ اشتر، مریم ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1401 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تجاریبازاریابی داخلیفرهنگ نوآورانهجهت گیری بازارهتل های توریستی اصفهان
-
2.
كاتب مسؤول : گندمکار، امیر ؛ مؤلف : لوافان، علی ؛ اشتر، مریم ؛
مجلة:مطالعات کمی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 51 التصنيف B (Azad University (32 صفحة - من 5 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:جهت گیری بازارنقش میانجیعملکرد هتلهتل های توریستی اصفهانبرنامه های استراتژیک بازاریابی
-
3.
مؤلف : گندمکار، امیر ؛ اوقانیان، مجید ؛ اشتر، مریم ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1401 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تجاریبازاریابی داخلیفرهنگ نوآورانهجهت گیری بازارهتل های توریستی اصفهان
-
4.
مؤلف : اوقانیان، مجید ؛ اشتر، مریم ؛
مجلة:جامعه شناسی ارتباطات»بهار 1401، دوره دوم - شماره 7 (20 صفحة - من 21 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:مشتری مداریخدمات ارائه شده به مشتریتبادل اجتماعی کارکنان با مشتریهتل های اصفهانکارکنانمشتریتبادل اجتماعی کارکنانمشتریانهتلخدمات
-
5.
مؤلف : اوقانیان، مجید ؛ اسدی، مهدی ؛ اشتر، مریم ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (19 صفحة - من 700 إلی 718 )
الکلمات المفتاحية:شهرت برند عملکرد برند لوگوی برند هتلهای 5 ستاره