زمستان 1401 - شماره 51 التصنيف B (Azad University)
-
كاتب مسؤول : گندمکار، امیر ؛ مؤلف : لوافان، علی ؛ اشتر، مریم ؛
(32 صفحة - من 5 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:جهت گیری بازارنقش میانجیعملکرد هتلهتل های توریستی اصفهانبرنامه های استراتژیک بازاریابی
-
مؤلف : نوری، محمدرضا ؛ حاجی کریمی، بابک ؛ كاتب مسؤول : کاوش، کامیار ؛
(20 صفحة - من 37 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیهای ترفیعصنعت سیم و کابلروش دلفیبازاریابی سازمانی
-
مؤلف : شهریاری مزرعه شاهی، آیت الله ؛ شاهنوشی، مجتبی ؛
(24 صفحة - من 57 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت عمومیارزیابی خطمشی هاشفافیت سازمانی و مسئولیت پذیری
-
مؤلف : فاطمی، سید شهرام ؛ نجفی، اسماعیل ؛ عزیزی، امیر ؛ كاتب مسؤول : جوادی، مهرداد ؛
(34 صفحة - من 81 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:پویایی سیستمشبیه سازینگهداری و تعمیرات پیشگیرانه
-
مؤلف : علی مرادی، داریوش ؛ امیری، مقصود ؛ كاتب مسؤول : واعظی، رضا ؛
(22 صفحة - من 115 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:رتبه بندی و تصمیم گیری چند معیارهبهبود سازمانیبخش های دولتی
-
مؤلف : موسوی نسب، ابوالقاسم ؛ غلامی چنارستان علیا، عبدالخالق ؛ پیرزاد، علی ؛ كاتب مسؤول : سپهوند، رضا ؛
(22 صفحة - من 137 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق حرفه ایمزیت رقابتیعوامل داخلیبانک ملی و کهگیلویه و بویراحمد
-
كاتب مسؤول : رحیم زاده، اشکان ؛
(18 صفحة - من 159 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:تولید ناخالص داخلینرخ بیکاریشاخص توسعه انسانیتلفات ترافیک جادهای و روش گشتاورهای تعمیمیافته
-
كاتب مسؤول : صفری، امید ؛ مؤلف : مینایی، سعیده ؛ صفری، غلامرضا ؛
(17 صفحة - من 177 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:اینرسی سازمانیتنبلی اجتماعیسایش اجتماعی و معلمان تربیت بدنی