تابستان 1391 - شماره 9
-
مؤلف : نورایی، محمود ؛ حسامی، حمیدرضا ؛
(19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیآمیخته بازاریابیآمیخته تبلیغات
-
مؤلف : ایران زاده، سلیمان ؛ داودی، کامل ؛
(16 صفحة - من 21 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:شش سیگماافزایش دقتصرفه جویی در هزینه و زمان
-
مؤلف : سیدصالحی، سیدعلیرضا ؛ خاتمی نژاد، حامد ؛ کریمی راد، علی ؛
(19 صفحة - من 38 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندتداعی برندکیفیت درک شدهنگرش به تبلیغات
-
مؤلف : صفرزاده، حسن ؛ ایزدپناه، نوشین ؛
(23 صفحة - من 58 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدیمدیریت استعدادارزیاباننظریه های رفتارینظریه های شناختی
-
مؤلف : موسی خانی، مرتضی ؛ معمارزاده، غلامرضا ؛ امیری، مقصود ؛ حسن زاده، رقیه ؛
(13 صفحة - من 82 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:شهودعملکردمدیران دولتیتوانائیها (ویژگیهای اثربخش)مدل توانائی
-
مؤلف : محمدزاده، امیر ؛ اسکندری، یونس ؛
(16 صفحة - من 96 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:AHPMCDMارزیابی کیفیقانون برگزاری مناقصاتکمیته فنی
-
مؤلف : صالحی صدقیانی، جمشید ؛ آقایی، اصغر ؛ آقایی، میلاد ؛
(15 صفحة - من 113 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:ناجاسیستم نگهداری و تعمیراتناب سازی