کلمة المفتاح آمیخته تبلیغات / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : انصاری، منوچهر ؛ نصابی، وحیدرضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 37 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندارزش ویژه برنددانش برندآمیخته تبلیغاتارتباط با برند
-
2.
مؤلف : نورایی، محمود ؛ حسامی، حمیدرضا ؛
مجلة:مطالعات کمی در مدیریت»تابستان 1391 - شماره 9 (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیآمیخته بازاریابیآمیخته تبلیغات