کلمة المفتاح ارتباط با برند / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : جنتی، فهیمه ؛ صالح زاده، رضا ؛ ولیخانی، زهرا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (11 صفحة - من 665 إلی 675 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برند درگیری ذهنی ارتباط با برند اکانت اینستاگرام
-
2.
مؤلف : علوی فومنی، سیده فاطمه ؛ رضایی کلیدبری، حمیدرضا ؛ گودرزوند چگینی، مهرداد ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1395 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 51 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برندآگاهی برندارتباط با برند
-
3.
مؤلف : انصاری، منوچهر ؛ نصابی، وحیدرضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 37 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندارزش ویژه برنددانش برندآمیخته تبلیغاتارتباط با برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)