کلمة المفتاح جهت گیری بازار / (33 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فیض الهی، صادق ؛ فاطمی، عادل ؛ شیرمحمدی، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»زمستان 1392 - شماره 27 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 73 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانیمدل یابی معادلات ساختاریمسوولیت اجتماعیجهت گیری بازارمسؤولیت اجتماعی شرکتمدل
-
2.
مؤلف : متانی، مهرداد ؛ ساعدی، حمیدرضا ؛ خاتمی، راحله سادات ؛
مجلة:جامعه، فرهنگ و رسانه»پاییز 1396 - شماره 24 ، د (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 109 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:"کسب دانش از رسانه اجتماعی""جهت گیری بازار""توانایی استراتژیک رسانه اجتماعی""نوآوری برند رسانه اجتماعی"
-
3.
مؤلف : گرد، عزیز ؛ یعقوبی، آیت اله ؛ صالحی، علی اصغر ؛
مجلة:دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی»شهریور 1397، سال اول - شماره 4 (22 صفحة - من 113 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:حسابداری مدیریت استراتژیکعملکرد مالیعملکرد مشتریجهت گیری بازارحسابداری مشتریحسابداری رقابتی
-
4.
مؤلف : صائب نیا، سمیه ؛ شهامتی نیری، بهاره ؛ محمدی، رقیه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1397- شماره 7 (جلد اول) (10 صفحة - من 27 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانیجهت گیری بازارنیروهای صنعتبانک ملت شهر اردبیل.
-
5.
مؤلف : سالاری، مسعود ؛ غفاری، حسن ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (15 صفحة - من 4382 إلی 4396 )
الکلمات المفتاحية:قابلیتهای بازاریابیعملکرد شرکتراهبردهای بازاریابیجهت گیری بازارقدرت سازمانی
-
6.
مؤلف : خسروی، ابوالفضل ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»تابستان 1398 - شماره 2 (10 صفحة - من 104 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شرکتقابلیت های بازاریابیجهت گیری بازاراستراتژی بازارقدرت shclhkdبازاربازاریابیقابلیتاستراتژی بازاریابی و قدرت سازمانی
-
7.
كاتب مسؤول : خدایاری، فرانک ؛ مؤلف : خدایاری، بهناز ؛ نوری، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1398، سال چهاردهم - شماره 43 ، C (Azad University (13 صفحة - من 17 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمدارینوآوری تدریجیرقیبگرایینوآوری اکتشافیجهتگیری بازار
-
8.
كاتب مسؤول : شعبانی نژاد، اسماعیل ؛ مؤلف : فروغ نعمت اللهی، بهناز ؛ محمدرضایی، میثم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1398، سال چهاردهم- شماره 45 ، C (Azad University (17 صفحة - من 73 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:بنگاههای کوچک و متوسطبازاریابی کارآفرینانهارزش مشتریجهتگیری بازار
-
9.
مؤلف : عبدی، سلیمان ؛ ملاعلی اکبری، فریبا ؛ رفیعی، لیلا ؛ داودآبادی، خدیجه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1399، دوره ششم - شماره 2 (11 صفحة - من 12 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:نوآورییادگیری سازمانیعملکرد سازمانیجهت گیری بازار
-
10.
كاتب مسؤول : پناهی، کیوان ؛ مؤلف : نجفی توانی، سعید ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 ، ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 319 إلی 346 )
الکلمات المفتاحية:رابطه مکملیعملکرد توسعه محصول جدیدجهت گیری بازارجهتگیری نوآوریجهتگیریهای راهبردیاطلاعات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (7 مقالة)
- د (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (4 مقالة)
- مؤتمر ملی (3 مقالة)