کلمة المفتاح استراتژی بازار / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : طالاری، محمد ؛ صداقت، عاطفه ؛ كاتب مسؤول : فلاح، محمدرضا ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 165 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیمسئولیت اجتماعی شرکتاستراتژی بازاراستراتژی غیر بازارفعالیت سیاسی شرکت
-
2.
مؤلف : موسی نژاد، سامان ؛ سبزعلی پور، دکتر فرشاد ؛ محمدی پور، رحمت اله ؛ كاتب مسؤول : محمدی، اسفندیار ؛
مجلة:پژوهشهای سیاسی و بین المللی»بهار 1399 - شماره 42 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 383 إلی 402 )
الکلمات المفتاحية:بورس اوراق بهادار تهرانآموزش کارکنانعملکرد مالیشایستگی کارکناناستراتژی بازارسیاستگذاریتجربه کاری کارکنان
-
3.
كاتب مسؤول : زمانی، اصغر ؛
مجلة:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»زمستان 1398 - شماره 40 التصنيف A+ (Azad University/ISC (23 صفحة - من 85 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیعملکرد مالیمدیریت استراتژیک منابع انسانیپردیس های دانشگاهیاستراتژی بازار
-
4.
مؤلف : خسروی، ابوالفضل ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»تابستان 1398 - شماره 2 (10 صفحة - من 104 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شرکتقابلیت های بازاریابیجهت گیری بازاراستراتژی بازارقدرت shclhkdبازاربازاریابیقابلیتاستراتژی بازاریابی و قدرت سازمانی