کلمة المفتاح استراتژی بازاریابی جهانی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : شاهبندرزاده، حمید ؛ مؤلف : نبویزاده، فروغ ؛ اسلمی، سپیده ؛ خواجه، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 85 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:تجارت جهانیبازاریابی جهانیاستراتژی بازاریابی جهانینقش شناختی فازینقشة شناختی فازیبازارشاخصمدیرانروش نقشة شناختی فازیمحصولاستراتژی بازارنفوذ
-
2.
مؤلف : هادوی، محمد حسین ؛ اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1396، دوره سوم - شماره 4 (16 صفحة - من 137 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:جهانی شدنبازاریابیبین المللی شدنجهانی شدن اقتصادبازاریابی جهانیاستراتژی بازاریابی جهانی