مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
-
1.
كاتب مسؤول : بحرینی زاد، منیژه ؛ مؤلف : اسلمی، سپیده ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 20 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:بخشبندی بازارنقشههای خودسازماندهسطح درگیریواکنش نسبت به تبلیغات هشتکهشتگتبلیغاتمصرفکنندگانکاربرانشبکههای اجتماعینقشههای
-
2.
كاتب مسؤول : شاهبندرزاده، حمید ؛ مؤلف : نبویزاده، فروغ ؛ اسلمی، سپیده ؛ خواجه، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 85 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:تجارت جهانیبازاریابی جهانیاستراتژی بازاریابی جهانینقش شناختی فازینقشة شناختی فازیبازارشاخصمدیرانروش نقشة شناختی فازیمحصولاستراتژی بازارنفوذ