کلمة المفتاح جهت گیری بازار / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مدیریت بازاریابی 2
-
1.
كاتب مسؤول : شعبانی نژاد، اسماعیل ؛ مؤلف : فروغ نعمت اللهی، بهناز ؛ محمدرضایی، میثم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1398، سال چهاردهم- شماره 45 ، C (Azad University (17 صفحة - من 73 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:بنگاههای کوچک و متوسطبازاریابی کارآفرینانهارزش مشتریجهتگیری بازار
-
2.
كاتب مسؤول : خدایاری، فرانک ؛ مؤلف : خدایاری، بهناز ؛ نوری، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1398، سال چهاردهم - شماره 43 ، C (Azad University (13 صفحة - من 17 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمدارینوآوری تدریجیرقیبگرایینوآوری اکتشافیجهتگیری بازار