کلمة المفتاح مشارکت برند / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حق وردی لو، وحید ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (13 صفحة - من 1013 إلی 1025 )
الکلمات المفتاحية:اصالت برند تبلیغات دهان به دهان خود همخوانی برند بازدید مجدد مشارکت برند
-
2.
مؤلف : امینی، شهلا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»آذر و دی 1399، دوره اول - شماره 5 (18 صفحة - من 45 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:برندبرند مقصدمشارکت برندتعامل با برنداثرات افراد مشهورمشاهیر ادبیارتباط سلفگردشگرانمقصدمشارکتادبیتعاملافراد مشهور
-
3.
مؤلف : ترابی، محمدامین ؛ حامدی، ارکیده ؛ ممیز، آیت الله ؛ مولائی یگانه، الهه ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (43 صفحة - من 154 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندعشق به برندجنسیت برندمشتریان عطر بیکمشارکت برندبرنـدبرنــد
-
4.
مؤلف : آهنگران، جعفر ؛ اصلانی، رضا ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»بهار و تابستان 1396 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science (28 صفحة - من 97 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریرضایت مشتریمشارکت برندرستوران داریوفاداری
-
5.
مؤلف : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ کریمیان، مجتبی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره جدید - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 167 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت برندبرند اصلی و همکارنظریه سیگنال
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی هوشمند 1 |
مؤتمر کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق 1 |
مجلة مطالعات اجتماعی گردشگری 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)