خلاصة:
هدف پژوهش حاضر، بررسی تاثیر اصالت و خود همخوانی برند مقصد بر تبلیغات دهان به دهان مثبت و بازدید مجدد
گردشگران با توجه به نقش میانجی مشارکت برند بود. این پژوهش از نظر هدف کاربردی است و از منظر روش و ماهیت، در
زمره پژوهشهای توصیفی-همبستگی قرار دارد. جامعه آماری پژوهش، کلیه گردشگران بازدیدکننده از مناطق گردشگری شهر
کاشان هستند که پرسشنامههای تحقیق میان 384 نفر به روش نمونهگیری در دسترس توزیع شده بود. نتایج پژوهش بیانگر
قابل قبول بودن پایایی و روایی ابزار سنجش و قابلیتتبیینکنندگی بالای مدل بوده است. همچنین خروجی آزمون فرضیهها بر
اساس روش معادلات ساختاری بیانگر این است که اصالت و خود همخوانی برند مقصد هم به طور مستقیم و هم به طور غیر
مستقیم) از طریق مشارکت برند (بر تبلیغات دهان به دهان و بازدید مجدد گردشگران تاثیر میگذارد. همچنین نتایج نشان داد
مشارکت برند بر تبلیغات دهان به دهان و بازدید مجدد گردشگران تاثیر مستقیم دارد.