کلمة المفتاح Marketing Strategy / (41 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : منصوری کرمانشاهی، علی ؛ مؤلف : حقیقی کفاش، مهدی ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ خلیلنژاد، شهرام ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1402- شماره 53 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 77 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوااستراتژی فروشاستراتژی بازاریابیمحیط رقابتیفروشگاه زنجیرهای
-
2.
مؤلف : عسگری، محمد هادی ؛ كاتب مسؤول : خداپرست، مهدی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1402، سال چهاردهم - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 366 إلی 384 )
الکلمات المفتاحية:پراکندگی بین شرکتیقابلیتهای بازاریابی بینالمللیعملکرد کسب و کاراستراتژی بازاریابیپویایی بازار
-
3.
مؤلف : تعقل، مریم ؛ شجیع، رضا ؛ كاتب مسؤول : پورسلطانی زرندی، حسین ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1402 - شماره 13 (15 صفحة - من 15 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییاستراتژی بازاریابیفرهنگ نوآوریبرند نایک
-
4.
مؤلف : Soheilizadeh، Saman ؛ Zargaran Khouzani، Fatemeh ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (15 صفحة - من 12 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:Oil Industrymarketing capabilitiesMarketing StrategyMarketing Orientation
-
5.
مؤلف : دهدار، اصغر ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (18 صفحة - من 2800 إلی 2817 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیاستراتژی بازاریابیعملکرد رقابتیصنعت شوینده و آرایشیشرکتهای تولید کننده مواد شیمیایی
-
6.
مؤلف : صفاران، محمدرضا ؛ کریمی علویجه، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : محمدیان، محمود ؛
مجلة:پژوهش های کارآفرینی و نوآوری»زمستان 1401 - شماره 1 (16 صفحة - من 44 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیالگوی بازاریابی بینالمللیانتخاب بازاربازار شناسیزمانبندی ورود
-
7.
كاتب مسؤول : بدری آذرین، یعقوب ؛ مؤلف : عبدوی، فاطمه ؛ دهقانی، ماهرخ ؛ بهتاج، ایوب ؛
مجلة:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»زمستان 1401 - شماره 58 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 367 إلی 388 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیوفاداریبرندتبلیغات ویروسیکالای ورزشی
-
8.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ كاتب مسؤول : شکوه حسینی، رقیه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 245 إلی 275 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی سطح بانکمحتوای استراتژی و عملکرد بانکاستراتژی بازاریابیاستراتژیبانکبازارعملکرد بانک
-
9.
كاتب مسؤول : گنجو، مازیار ؛ مؤلف : خلیلی شورینی، سهراب ؛ البرزی، محمود ؛ زرگر، سید محمد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1401 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 141 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازماناستراتژی بازاریابیاستراتژی کسب و کارنظریه پیکربندی و همسویی
-
10.
مؤلف : اشجعی، مریم ؛ غفوریان شاگردی، امیر ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، امید ؛
مجلة:زیست بوم نوآوری»پاییز 1401، دوره دوم - شماره 3 (17 صفحة - من 26 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:عملکرداستراتژی کسبوکاراستراتژی بازاریابیاستراتژی فناوری اطلاعاتPerformancebusiness strategyشرایط بحرانیMarketing StrategyIT Strategycritical conditionsفناوری اطلاعاتعملکرد صادراتیاستراتژیبازاربازاریابیراهبردهای
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (12 مقالة)
- ج (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- A (2 مقالة)
- C (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)